Cloud telefonie

  • Welkom in de toekomst van Managed Cloud Telefonie

    Zowel grotere als kleinere organisaties kiezen steeds meer voor cloud oplossingen. Cloud telefonie voor elk type organisatie zonder verlies van de voordelen zoals schaalvoordeel, flexibiliteit en het centraal beschikken over nieuwe technieken / updates en een hogere beschikbaarheid. Dat is waar wij goed in zijn.

Veel klanten en relaties gebruiken nog steeds telefonie als eerste contact met uw organisatie. Steeds vaker weten ze u ook via de digitale wereld zoals e-mail, het web of zelfs social media te vinden. De selectie van het juiste oplossing is dan ook cruciaal voor de bereikbaarheid en de flexibiliteit van uw organisatie.

  • Telefooncentrale

    Cloud telefonie biedt uw organisatie de functionaliteit en voordelen van een geavanceerde telefooncentrale. U heeft geen telefooncentrale meer op locatie nodig maar belt via de cloud. Digitale versleuteling van informatie zorgt voor maximale veiligheid. De omgeving wordt ingericht op de wensen van een klant. Zo kan bepaald worden of er gebruik gemaakt wordt van thuiswerkers, UC-toepassingen of vast-mobiel integratie.

  • Kostenbesparing

    Cloud telefonie betekent dat u over alle functies beschikt tegen een lage maandelijkse prijs per gebruiker zonder verborgen kosten. Cloud telefonie maakt investeringen in geavanceerde telefooncentrales overbodig en kosten voor onderhoud en upgrades behoren tot het verleden. De gebruiker beschikt over uitgebreide VoIP telefoons die veel functionaliteit biedt zoals keuzemenus, pc-integratie en voicemail

  • portal-nieuw

  • Simpel en Flexibel

    Beheer, uitbreiding en monitoring in de Cloud omgeving zijn eenvoudig geregeld via een gebruikersvriendelijke web interface. Door deze intuïtieve, aanpasbare en gemakkelijk te gebruiken web interface kan u het hele systeem beheren met slechts een paar muisklikken. Als uw organisatie groeit biedt dit de mogelijkheid om real-time gebruikers toe te voegen, aan te passen en te verwijderen zodat uw organisatie direct beschikt over een toekomst bestendig communicatie platform.

    Meer info
  • Voordelen op een rij:

    • Met Cloud telefonie bespaart u 40% tot 70% op de belkosten
    • De uitgebreide functionaliteit zorgt voor een professionele uitstraling van uw bedrijf en betere bereikbaarheid van uw medewerkers.
    • Cloud telefonie groeit mee met uw organisatie. Uitbreidingen zijn eenvoudig geregeld.
    • Het intelligente IP-netwerk is betrouwbaar en het risico van uitval van het cloud platform is daardoor minimaal.
    • De telefoontoestellen zijn niet aan een centrale of werkplek verbonden. Hierdoor beschikt u over optimale flexibiliteit binnen uw organisatie.

Meer weten over Cloud telefonie? U kunt ons bereiken per email info@callinone.nl, via ons contactformulier of door te bellen naar 088 0222 000

diagram_Horizontal

Lees meer over: