Quality Monitoring

  • Het vaststellen van de kwaliteit van uw dienstverlening is geen eenvoudige zaak. Wanneer is de klantbeleving optimaal? Met Quality Monitoring kunt u de kwaliteit van het klantcontact meten aan de doelen, normen en waarden van uw organisatie.
    Het Quality monitoringsproces is dé methode om kwaliteit en service van de dienstverlening in uw klantcontact omgeving te meten en te borgen. Dit biedt inzicht in sterktes / zwaktes, trends, en concrete verbeterpunten. Daarmee kunt u medewerkers optimaal coachen, sturen op klanttevredenheid en uw processen verbeteren.

  • quality-stamp

  • Proces Icon

  • Gebruik

    Het inzetten van het Quality monitoringsproces is voor iedere klantcontact anders en wordt op maat als dienst aangeboden. Vooraf dient het proces goed uitgewerkt te worden en zullen goede afspraken moeten worden gemaakt met werknemers. Daarnaast zal rekening moeten worden gehouden met privacy aspecten van uw klanten en medewerkers.

  • Rapportages

    U stelt, op basis van de kwaliteitsdoelstelling van uw organisatie, checklists op. Alle resultaten van de checklist worden beveiligd bewaard. De rapportagemodule biedt uitgebreide rapportages over de resultaten op niveau van medewerker, groep, afdeling en onderwerp. Voor de medewerkers is er een dashboard functie met toegang tot evaluaties, rapportages en coaching verslagen.

  • Checklist icon

  • Mic Icon

  • Opnames

    Zeer uitgebreide beveiligingsmaatregelen, waaronder encryptie, fingerprinting en audit trails, garanderen dat opnames niet gemanipuleerd of onterecht verwijderd kunnen worden. Voor het snel en makkelijk terugvinden van opnames, het terugluisteren van laatste gesprekken of complete incidentreconstructie is de juiste wijze van opnames essentieel

  • Quality Monitoring geeft u inzicht in uw organisatie op de volgende punten:

    • Medewerker performance
    • Klanttevredenheid
    • Procesoptimalisatie en kostenreductie
    • Sales / marketing en business intelligence
    • Compliance wet- en regelgeving
  • Meer weten over Quality Monitoring? U kunt ons bereiken per email info@callinone.nl, via ons contactformulier of door te bellen naar 088 0222 000