Over ons

Over Ons: Cloud telefonie is van de klant

Bij Call-in-one houden we van veilig, transparant en vrijheid. Het veilige is dat de Cloud telefonie omgeving en bijbehorende applicaties in een beveiligd datacentrum draaien en volledig redudant zijn uitgerust. Het transparante is dat we inzicht geven in de prestaties van de systemen en de vrijheid is dat u zelf bepaald hoeveel u uitbesteed of liever in eigen beheer houdt.

Veilig: Private Cloud

downloadPer klant wordt een eigen omgeving ingericht, in een eigen netwerk en dus gescheiden van alle andere klanten van Call-in-one. Naast het feit dat dit veilig is, stelt het u ook in staat naadloos te integreren met uw eigen netwerk. Wij zijn een verlengstuk van het netwerk van uw organisatie naar de cloud. Hiermee zijn koppelingen met lokale, of elders uitbesteedde, applicaties eenvoudig in te richten.

Transparant: Monitoring

chart_3Onze telefonie cloud wordt pro-actief gemonitord. Hierdoor detecteren wij onmiddellijk als er afwijkende gebeurtenissen optreden. Als klant krijgt u ook toegang tot een dashboard waar u de prestaties van uw omgeving kan volgen. Dit biedt direct inzicht in de uptime en beschikbaarheid van alle applicaties, verbindingen en gebruikers. Daarnaast monitort het systeem ook de kwaliteit  van de gesprekken die plaatsvinden. Tevens kunt u op elk gewenst moment rapportages draaien voor historische ovezrichten.

Vrijheid: Uw Cloud

monitorWij geloven in vrijheid voor klanten, IT-afdelingen en gebruikers. Dit betekent dat u zelf bepaalt hoeveel u uitbesteedt of liever zelf beheer uitvoert. Door middel van onze portal kan u zelf verschillende niveau’s van beheer toepassen binnen uw organisatie. Een beheerder kan bijvoorbeeld belplannen aanmaken terwijl een gebruiker alleen het eigen profiel mag bewerken. Cloud telefonie is per klant ingericht en u beschikt daardoor over volledige vrijheid om deze zo efficient mogelijk in uw IT-landschap en beheer toe te passen.