CRM Koppeling

Eenvoudig bellen

Cloud 1

Medewerkers die  gebruik maken van het CRM systeem van de organisatie kunnen eenvoudig het telefoonnummer van de klant of relatie selecteren waarnaar de telefoon belt. Dit wordt ook click-to-dail genoemd. Het voordeel is dat het telefoonnummer dan niet meer handmatig ingetoetst hoeft te worden, maar dat u met één klik het nummer kunt bellen. Het nummer wordt gebeld en het gesprek, tijd, en duur wordt gelogd.
Ook als er behoefte is aan rapportage hoe vaak en hoe lang er telefonisch contact is geweest is dit eenvoudig uit uw CRM te halen. Zo heeft u altijd een actueel beeld van alle contactmomenten met uw relaties.

 

CloudCTI C2D

Klantherkenning

Bij inkomende gesprekken is het voordeel dat als het systeem het telefoonnummer herkent van uw klant dat er bij de medewerker automatisch een klantkaart als pop-up verschijnt. Zodoende kan de medewerker in één oogopslag zien wie hij of zij aan de telefoon heeft en wat er als laatste besproken is. Ook kan de medewerker bijvoorbeeld zien of er nog openstaande facturen of offertes zijn.CloudCTI herkenning

CRM koppelen met cloud telefonie? U kunt ons bereiken per email info@callinone.nl, via ons contactformulier of door te bellen naar 088 0222 000

  •  

     

    google_android
    Android gebruikers scrollen verder…

     

  • Voordelen:

      • Maakt contact met relaties nog persoonlijker
      • Bellen met een klik
      • Pop-up bij inkomende gesprekken
      • Vastleggen van notities en contactmomenten
      • Eenvoudige distributie
      • Eenvoudig via een portal te beheren

Android App: Bellen

Android gebruikers verblijden we met een app. Deze app koppelt gesprekken aan de CRM integratie. Zowel om te bellen als klantherkenning bij binnenkomende gesprekken.

U selecteert het telefoonnummer in uw favoriete browser, e-mail of CRM programma en met een druk op de knop belt uw Android telefoon het telefoonnummer

Cloud CTI Android

Android app: gebeld worden

Als u gebeld wordt op de Android telefoon wordt het nummer herkent door de geinstalleerde app en wordt er een notificatie naar de PC gestuurd. Vanuit hier kunt u direct het contact openen in het CRM programma.

Android herkenning